torsdag, augusti 20

Solnedgång och batteri som dör.

Batteriet håller långsamt på att dö, känns..erhm bra. Men det är så det får bli om man sitter utanför skolan för att få tillgång till nätet!

Tredje dagen fick vi testa att leka lite med en Hasselblad. Riktigt kul! Springa runt med ljusmätare, lite jobbigare att ha tankarna "Trilla för fan inte jos" i huvudet hela tiden när man höll i bladaren. Men det gick bra och jag väntar förväntansfull på rullarna, det ska bli 24 st som vi ska skanna in i datorn sen. Men vem vet, kanske blir en flopp. Analogt har inte rikigt varit min grej, även om jag älskar kornigheten och allt svart och vitt.^^ Dock är dessa rullarna i färg, men nåväl. Mellanformat ftw!^^

ah så mycket nördighetsprat det blev nu då... ehh. fin fint.
Jaja, Alexander och jag drog ut och lekte med hans gasmask och östtyska hatt om jag inte har fel. Hoppas de fotona blev bra, för jag gillade uppsättningen jag gjorde. Time will tell. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar