torsdag, augusti 20

En ny början.

Fyfan vad jag var nervös första dagen på Fotoskolan. Konstigt nog så kunde jag sova rätt bra natten innan, annars brukar jag alltid ligga vaken och tänka på allt som skulle kunna gå fel. Men icke denna gången! Känns som en bra början, redan innan det hela började. Hur som helst, första dagen var det upprop, jag och Josefine fick skjuts av Robert till folkhögskolan där det fanns väldigt mycket folk. Vi var lite osäkra om vi verkligen var rätt, men det visade sig att vi alla skulle samlas i samma sal. Jag kände igen lite ansikten sen tidigare men det pirrade så otroligt mycket i magen ändå! Men som det alltid är, så oroar man sig för mycket. Efter uppropet så åkte vi till Fotoskolan och fick lite mer information, informationsvecka minsann! Både KY och GF stannade kvar längre än vad vi behövde och främmande ansikten blev genast ens vänner.

På kvällen träffades vi och grillade, tittade på varandras foton, diskuterade kameror, tatueringar, piercingar och så mycket annat. En väldigt trevlig kväll alltså!

Sen begav jag och Ida till Robert och tittade på hans lägenhet och pratade mer kameror. :D
Men kvällen skulle ta slut nån gång, Gamlebyfierad och glad gick jag hemåt och slog på animal planet och somnade lägenhetens små knirrande ljud.

1 kommentar: